ناز چهرت...
آسمون آبی

خواهم كه ناز چهرت عينك چشمم باشد

خواهم عينك ز چشمم دمي جدا نباشد

خواهم دستان گرمت يخ دلم اب كند

ناخالصي ربوده عشق در دلم ناب كند

خواهم چشمان نازت ايينه ي من باشد

در اينه ي صيقلي چهري جز من نباشد

خواهم سرخي لعلت سرخاب چهرم باشد

سرخي خونم در ان هيچگاه پيدا نباشد

خواهم كه در قلب تو نامي جز من نباشد

نام من در وجودت هميشه پيدا باشد

اينم شعر خودمه تقديم به همه ي عشاق



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت20:17---7 تير 1390
salam web loget ghshangee male manam bebin
nazar bede manam link kon joone madaret


atena 
ساعت12:44---7 تير 1390

to ham????khejalet bekesh


پاسخ:چرا؟؟بدون عشق زندگي مفهومي نداره عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 10:6 :: نويسنده : مهسا

درباره وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمون آبی و آدرس asemane-abi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 475
بازدید کل : 91521
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1